Den Haag, Laan van NOI 200a, Diane's Secret, Roos (uitstekend)
Beroepsgeheim
Zaterdagmiddag weer naar het Haagse gegaan om nog eens wat sfeer te proeven bij DS. Mijn vorige dates waren -het mag gezegd- zeer goed bevallen en ik heb na een periode van abstinentie tenslotte wat in te halen. Hee, beter rijk geleefd dan rijk gestorven
. Ik werd keurig ontvangen door gastvrouw Wil en heb een leuk praatje gemaakt met Joop die me wat inzichten gaf in de verbouwing. Hij is een keer plagend door mij de eminence grise van DS genoemd en het is beslist een amicale man. Onder het genot van een intellectuelenbakkie vergaapte ik me ondertussen aan het vrouwelijk schoon. De keuze was zeer ruim en toch niet moeilijk. Tussen de aanwezige dames trof ik een vrolijke, donkere parel die mij enthousiast kwam begroeten. Ik had deze exotische twintiger al eens eerder gezien en herinnerde me haar sexy foto’s op de advertorial waar ze omhuld door een wit stretchjurkje ons haar gezegende zitvlak toont
. Dit was Roos. Mooie satijnglanzende donkere teint, lange ontkrulde zwarte manen, amandelvormige ogen in een fijngebouwd gezicht, een hagelwitte lach, vrouwelijk normaal-tot-slank figuur en een sexy enkelbandje dat op haar rechtervoet rust. Hindoestaanse look. Dit lekkerbekje had een relaxte uitstraling en een lachgrage dispositie. Uit hoffelijkheid liet ik haar de kamer kiezen: het werd kamer twee. Aldus liepen we samen de trap op naar de bovenste verdieping. En zo begint een nieuwe raamvertelling van mijn avonturen bij DS...
De gezellige Roos gaf me een spontane rondleiding van deze verdieping waar ik de moderne douchecabine, de mooie Chinese kamer en mijn voorheen favoriete kamer drie (oogt veel ruimer nu) heb gezien. Het zag er allemaal sfeervol uit. Op onze bestemming (kamer twee) aangekomen, maakten we wat smalltalk en was het ijs vlug gebroken
. Na een korte douchebeurt ging ik op het bed liggen. Roos ontdeed zich van haar kleding en vleide zich naast mij neer. Haar warme handen en slanke vingers gleden over mijn lichaam. Ze keek me even aan en begon lekker mijn tepels te likken. Ik streelde haar rug, het hoofd plafondwaarts gericht, genietend van het spannende uitzicht in een strategisch gepositioneerde spiegel boven het bed. Haar billen kwamen wat omhoog en haar rug kromde zich. Schwiiiiing! Ze maakte katachtige bewegingen en bewoog als een zwarte panter over me heen. Af en toe ontviel haar een aanstekelijke, spontane lach. Voorzichtig bracht ze haar mond dichterbij. Haar lippen glanzend in het licht, haar ogen wijd gesloten. Daar begonnen we aan een lekkere, lome, vloeiende, opwarmende zoenpartij waarbij ze zich niet inhield en mijn zintuigen op scherp zette. Zoenen, de hoeksteen van elke gezonde vijpartij, het zout in de erotische pap
. Ik ontwaarde een tongpiercing waar we lekker mee speelden. Haar handen kietelden ondertussen subtiel al mijn erogene zones tot ik op oorlogsterkte was.
Roos gleed omlaag en begon aan een verfijnde Franse verwenning (zc), waarbij ze vol overgave mijn mannelijkheid beroerde met tong, lippen en -jawel- tanden. Een opwindend gezicht. Ik ontwaarde een minuscule neuspiercing, klein als een druppeltje water, subtiel verstopt waar de neusvleugel aanhecht. Toen ik la soixante-neuf voorstelde, aarzelde ze geen seconde en draaide zich over me heen. Buiten mocht het dan koud zijn, het deerde niet want op deze manier warmden we elkaar op als een herfstzonnetje. Ze schuurde haar roos (
) ritmisch langs mijn mond. Aromatisch, zoet en heilzaam. Mijn misantropische contemplaties verdampten als een vluchtige vloeistof in de droge lucht. Seks als reinigende kracht
. Onderwijl dompelde ze de kleine Extince onder in de warmte van haar mond. Hoewel zij in het begin de kat wat uit de boom kijkt en een beetje timide overkomt in haar verbale en nonverbale uitingen, komt Roos lekker los als ze opgewonden raakt. Een evenzeer niet mis te verstane als plotselinge instructie van haar kant maakte duidelijk dat ze toe was aan meer actie. Haar wens, mijn bevel
.
Na een jasje te hebben omgelegd, begonnen we aan de missionarispositie. Lekker doorzoenend en onderwijl spelend met mijn tepels, zette ik me aan een aantal stotenseries. Roos schudde zachtjes haar hoofd en maande mij tot kalmte
. Ze wou lang genieten en het mocht niet te snel gaan. Wat verlegen onder deze terechtwijzing gaf ik de controle terug. Toen ze vervolgens op me kwam zitten, gaf ze me een aanschouwelijke praktijkdemonstratie in onthaast vrijen. Haar interpretatie van de amazone positie maakte indruk. Een heerlijk, loom tempo waarin ze bekwaam en zelfverzekerd vanuit verschillende hoeken over me heen gleed. Werkelijk zeer goed te noemen
. Ik beet zachtjes in haar tepels, zoog op haar vingers en kwam al bijna klaar van deze relaxte seks. Af en toe onderbrak ik onze kadans met een snelle, lustige tussensprint. Toen ze merkte dat ik er wel érg van genoot, gaf ze opnieuw aan dat ik nog niet mocht klaarkomen. Zij wilde nóg meer genieten en vroeg me langer vol te houden. Ineens ging ze op haar voeten steunen en begon ze me met diepe halen meedogenloos te berijden. Haar blik geconcentreerd, haar omgeving vergetend. Een waanzinnig lekkere tempoversnelling, waarop een bijzonder moment volgde
. Het eindspel van de eerste ronde had de vorm van de viervoeterspositie. De mooie Roos zakte diep voorover, waardoor haar fraaie billen een lekkere hoek vormen met mijn onderlijf. Ze genoot goed mee en stevig doorstotend gaf ik mij aan mijn opwinding gewonnen. Ik kwam uit mijn tenen klaar en genoot nog even lekker na terwijl ik nog in haar besloten lag. Na wat opfrispraktijken stak Roos een lekker sigaretje op en bood me een slokje van haar Red Bull aan. Zo hadden we een goed gesprek over spiritualiteit en de goede dingen van het leven zoals lekker eten, reizen en muziek.
Toen het bijna tijd was, overlegde ik even met mijn conciliaire (
), de kleine Extince en vroeg om een verlenging van de speeltijd. Hierop volgde een tweede ronde waarbij de lendedoekjes weer werden afgelegd en de onzedelijke ontwikkelingen niet van de lucht waren. Veel lekkere wederzijdse handelingen zoals een opwindende body massage, een female masturbation van haar kant ondersteund door mijn tong, heerlijke zoenpartijen die me af en toe kippenvel bezorgden en intercourse in verschillende posities. Verdere details vallen onder haar beroepsgeheim en mijn discretie
. Afijn, samen genieten. Ook deze ronde eindigde weer in doggy waar ik me opnieuw gewonnen moest geven en grommend klaarkwam. De vrijgekomen endorfine gaf een heerlijke rust...
Al met al een zeer geslaagde ontmoeting met een warmbloedige dame die niet alleen mooi is maar ook heerlijk vrijt
. Het zoenen was –nota bene bij een eerste ontmoeting- niet minder dan geweldig en de amazone positie was een waar feest met haar. Opwinding verrijkt het leven, zo zie je maar weer. Na onze sessie kreeg ik beneden nog een lekker bakje koffie aangeboden. Roos kwam gezellig naast mij zitten en dronk een bakje met me mee. Zo hebben we op de bank nog een tijdje geconverseerd. Nou ja, een tijdje
. Met opgeladen batterij verliet ik het pand. Mission accomplished. Beslist geen snijbloempje deze dame, eerder een krachtige wilde rozensoort. Toch is de naam Roos niet helemaal treffend: ik heb geen enkel stekeltje kunnen ontdekken...
Warm aanbevolen
!
Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.